Alle samlinger
Kort og konto
AvtaleGiro og efaktura
Hvorfor får jeg regninger på papir?
Hvorfor får jeg regninger på papir?

JTTA

Oppdatert over en uke siden

Papirfaktura skyldes i de fleste tilfeller at man ikke har aktivert det som kalles for "Ja takk til alle" Noen banker kaller det for gjerne "Alltid eFaktura", "eFaktura fra alle" eller liknende.
Du kan lese mer om tjenesten her.

Vi undersøker mulighetene for å kunne slå på denne funksjonen direkte i appen hos, men i mellomtiden kan man bruke VIPPS til å aktivere dette også. Eller ta kontakt med oss pr chat/telefon og gi beskjed.

I VIPPS aktiverer du det på følgende måte:
Gå inn på profilen din og sjekk at «Vis regninger i Vipps» er skrudd på, så dukker regningene dine opp i appen. Sørg også for at «Alltid Vipps eFaktura» er aktivert. På den måten slipper du å inngå individuelle avtaler med hver enkelt bedrift, og aksepterer at alle du skylder penger kan sende deg Vipps eFaktura. De samme innstillingene vil bli aktivert i nett- og mobilbanken din.

Du aktiverer dette kun en gang slik at leverandøren kan sende deg eFaktura. Har du AvtaleGiro fra før og ønsker å kombinere dette med eFaktura så må denne funksjonen også være slått på. AvtaleGiro med eFaktura må man etterspørre hos leverandøren man betaler regningen til direkte!

Svarte dette på spørsmålet?