Gå til hovedinnhold

Feil med kortet

Oppdatert for over en måned siden

Hvis du får feil ved fysisk betaling med kortet, kan du først prøve å pusse kortet og chipen for å sjekke at det ikke er smuss som skaper problemet. Hvis det ikke hjelper, anbefaler vi å teste kortet i en annen betalingsterminal for å utelukke at feilen ligger i terminalen.


Hvis du får feil når du prøver å betale med kortet på nett:

  1. Sjekk at kortet er åpnet for netthandel i appen (Min Bulder → Kort → Tillatelser).

  2. Kontroller at du har lagt inn riktig kortnummer, utløpsdato og CVC.

  3. Sørg for at du har BankID tilgjengelig for å bekrefte kjøpet (3D Secure).

  4. Hvis betalingen fortsatt feiler, prøv et annet kort eller en annen nettleser.

Fungerer kortet fortsatt ikke, ta kontakt med oss, så hjelper vi deg videre.
Du finner vår kontaktinformasjon her: https://www.bulder.no/om-oss/hjelp-og-kontakt/

Svarte dette på spørsmålet?